Tack Anders Holmer

När jag gick i Vadstena så hade jag en klasskompis, Anders Holmer. Han har lärt mig en sak om livet. Det löser sig alltid, på nått sätt.. Det var liksom hans slogan, det löser sig. Och så har jag försökt tänka sedan dess, det fungerar faktiskt för det mesta. På något sätt så lyckas man alltid trassla ut sig. Så blev det även denna gången. Jag har Panik letat lägenhet i en evighet och kanske hoppats på ett nytt andrahandskontrakt, men så blev det inte!
JAG HAR HITTAT EN SKITFIN LÄGENHET! och jag skrev på 1:a handskontraktet idag, ni kan gratulera mig i kommentarerna.
Har även upptäckt att det är någon form av generationsfråga det här med oron för framtiden och hur det ska bli. Har ni tänkt på det? Om man inte vet vart man ska bo eller arbeta och pratar med äldre personer om problemet men avslutar med "det löser sig nog", så tittar dem lite snett på en och får en sån där bekymmersrynka i pannan... Nåväl,
Mer info om lägenheten kommer senare.
Så länge, tack igen Anders, för din visdom på östgötska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0