It´s SÅ

På Örebro universitet finns det en fin tradition som startade förra året (om jag inte är helt ute och cyklar).
Detta är en stor fest för alla nyblivna och gamla studenter på Conventum.

Det fina med denna tillställning är att det är bra liveartister som spelar, biljetten säljs till studentpris och alltså är oförskämt billiga (kostar 150 kr) samt att man inte måste vara student för att köpa biljett.
Som utbildad professionell upplevelsearrangör måste jag säga att detta arrangemang är 100%-igt bra... För gästerna. Arrangörerna går nämligen back. 

Hur som helst. Denna fest kallas It's SÅ. (Studenternas Årshögtid) och till och med namnet är väldigt roligt i och med att man kan dra mycket ordvitsar.

Typ: "Det var SÅ bra!"

Ja ni fattar...

Men det bästa med detta arrangemang, som förövrigt inträffade igår, var att under Promoes spelning (vilket iofs kanske inte är my cup of tea vad gäller musik) så träffade min syster och jag Moneybrother i publiken.
Han stod där och laddade med lite Svennebanan innan det var hans tur att äntra scenen. Vi passade på att byta några ord samt självklart ta en bild för att föreviga detta mycket speciella tillfälle.

Han är SÅ snygg den där Pengabrorsan!
Moneybrother på Kägelbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0