Ida har testat färdigt..

Nej nu har det visat sig att jag inte har fått riktigt den responsen som jag hade hoppats på.. Även om det har varit otroligt bra för mitt självförtroende..

På 20 dagar har jag under mitt nätdejtande:
1. Fått 50 privata mail!
2. Fått nästan lika många "flirtar" (något inom nätdejting-kulturen, nästan som fb's poke)
3. Jag har själv skickat 19 privata mail och ingen flirt.
4. 7 personer har lagt till mig som favorit
5. Haft ca 450 besökare på min profil
Varför jag slutar är för att jag vill undvika följande typ av mail..


Hej, 
Blev nyfiken på dig så jag tar chansen och skriver ett litet meddelande. Jag är en fräsch, trevlig och äventyrslysten kille på snart 40 år som är sugen på nya, trevliga bekantskaper... Jobbar som försäljningschef och reser en hel del i tjänsten. Är i Örebro nu i kväll och har just kommit till mitt hotelll... Lite långtråkigt tycker jag så vad sägs om en date i kväll...?


Vi kan väl träffas ute över en öl eller drink så får vi se om tycke uppstår... Själv är jag är blond, har kort hår, blå ögon, är 182/86 kg, och jag är väldigt nyfiken på dig...!!!


Hoppas att du hör av dig, en date vore kul eller vad tycker du?l!



Många kramar från xxxxx

 


Så vad tycker ni alla, vad ger ni för respons på min undersökning? Någon mer som blivit sugen på att testa på det här fenomenet?


Kan avslöja att det faktiskt fanns en och annan godbit också så de var nog inte helt bortkastat men..  :)

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0