Snickarbyxasyndromet

Diskuterade ovan nämnda syndrom idag på jobbet med min kollega N. Vad är det som gör största delen av Sveriges (världens?) kvinnor knäsvaga när man ser en man i snickarbyxor? N som råkar ha pluggat på någon form av snickargymnasium kunde inte förstå varför alla brudar hade suktat som mest efter han och hans kompisar då de kom och gick i linne och ovan nämnda byxor och va lite halvsvettiga (och inte när de va uppstyrda för party). Men jag tror att jag kanske har en liten tanke åt rätt håll. Vi tjejer vet att snickare är ett ganska "svennigt" yrke, därmed också är en snickarman inte någon oövervinnerlig snubbe. Naturlig, händig, manlig,  kombinationen av detta gör dessa män otroligt heta!! Som jag sa till N, varför tror du vi brudar trivs så bra på Bau? Väldigt mycket heta män i snickar byxor!! Bara en sån sak! Ett annat bra exempel är när vi var på Ladies night, allas vår favorit "bygg-matte" entrade scenen i ca 1 minut iförd enbart ett par snickarbyxor, tror att det var alla brudars höjdpunkt, haha, alla blev som helgalna! Jag kunde ha gått dit bara för den där minuten.. ;)
Matte-boy, why are you hiding?


Vad tror ni det beror på? Håller ni med?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0