Veckans inte Okej! - By Ida

Okej alla, jag har ett beroende. Jag är beroende av ett gift. Det kallas för socker. Jag blir som ett barn när jag äter socker. Jag får en så kallad sockerkick! Det är helt sjukt! Jag måste bli av med det här beroendet, det är inte bra att vara sugen på något sött dagarna i ända, det är INTE okej! 

Jag började med utmaningen igår. Det enda jag åt igår som går in under rubriken Sött var 2 degistivekex. Det tycker jag ändå var okej. Jag ska hålla er uppdaterade under kvällen om vad som slinker ner idag. Jag kan säga att min nyinköpta bok "A pice of cake" inte hjälper mig igenom den här utmaningen.. Haha
Vad säger ni då? Två veckor utan godis och läsk, börjar vi där någonstans?? 

Vad ska jag få för pris /belöning? (Det ser jag nämligen fram emot mest) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0