Svinkul...

Damn. Jag är sjuk.
Och roligt att jag har alla symptom som svininfluensan.
Hosta, feber, snuva, värk i kroppen.
- Uschi, uschi! som Ida skulle ha sagt.

Men nu ska vi inte gräva ner oss i detta. Till lite roligare saker:

Jag träffade ju Ida i lördags som ni kan se på bilden nedan.
Tur att Ida tog kort för kvällens bravader är lite suddiga. Och vi som bara hade tänkt att grilla lite...

Jag hade tänkt skriva en lång recension av gårdagskvällen på Big Comedy.
Jag behöver väl bara säga: Johan Glans, Henrik Schyffert, Peter Wahlbäck, David Batra, Petra Mede, Johan Rehborg och Lennie Norman.

Sen fick jag min lägenhetsnyckel idag. Yeah! Tråk dock att jag inte orkar flytta. Det får bli när man mår bättre...

Och så dagens absoluta höjdpunkt.
Vykort från Aina! Jag blev så glad, så glad.
Kul att höra att allt är bra vännen. Tack! Och forsätt lev livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0