manga om och men

Nu ar vi i Panama. Det var inte planen men eftersom vi var tvugna att sticka ran Mexico och kom inte in i Kuba pga influensan sa var det enda losningen.
Mycket har hant sen sists. vet inte vart jag ska borja. Men tankte beratta om vad de har pa Cancun, Mexico, flygplats. Jo de har frukthundar. det borjade som sa har, jag stod och vantade pa min vaska nar en, trodde jag, knarkhund kom fram och borjade sniffa pa min vaska. Han gick forbi men kom sen tillbaka igjen och igjen och igjen och tillslut bad en gubbe mig oppna vaskan och visa allt jag hade. Jag blev livradd, trodde ngn placerat kokainio min vaska eller ngt men sa illa var det inte. Hunder letade efter frukt och min mosiga banan hade gett utslag pa hundens upptranande radar. De tog bananen och gav mig en broschyr dar man kunde lasa att i Mexico ar det olagligt att ta med frukt in. Framfor allt banan.
Sa javla koko alltsa. Hahaha

Ja nu ska jag ga o sova. Blev inte sa mkt somn pa flygplatsen dar natten spenderades.
Hade
Och tack for alla gratulationer!
Aina

Kommentarer
Postat av: My

HAHAA! det hände mig i USA också!! gud va rädd man blir!

hoppas ni har det underbart!

kramar

2009-05-03 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0