Emma strikes

Jag måste såklart dela med mig av denna fantastiska (PINSAMMA) händelse som utspelade sig i helgen då jag jobbade på företagsmässan här i Kumla.
Detta är en autentisk scen ur mitt liv:



INT.

  Företagsmässa, Kumla. Söndag eftermiddag


Mässan är snart slut. Emma och Linnéa samtalar med en utställar-"granne". Karln är väldigt lik LW. Emma tar mod till sig:


 

EMMA:
Alltså du är jättelik Lars Winnerbäck!


LW look-a-like:
Ja, jag har hört det förut, men jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang..

EMMA:
Det är en komplimang, han är ju snygg!

...Oj, jag sa precis att du var snygg.


LW look-a-like:
Aaa, tack.


vem är vem?
CL          vs.           LW



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0