Trodde jag såg en kändis..

Men så var icke fallet. Det sjuka i det hela var att jag var HELT övertygad..

Jag och en kollega stod och byggde om lite, det var torsdagkväll, jag var lite allmänt seg i kolan efter en lång vecka. Jag står och balanserar på ett eget byggt podie bestående av en kundvagn och en pall (ingen stabil konstruktion). Vänder mig om rätt va det är och blir alldeles stel i kroppen när jag ser ett par komma in i butiken. Väser högt åt min kollega: "Zlatan!! Det är ZLATAN IBRAHIMOVIC!!!" 

Kollegan tittar konstigt på mig och sedan bort åt hållet där de möjliga kändisarna håller till. I mitt huvud snurrar tusen tankar, vad fan gör dem här liksom.. Och va han inte lite kort? Vart är barnen? Sedan ser jag dem igen, okej, det var visst inte Zlatan. Ha ha ha ha.. Jag var helt säker, men sen när jag väl såg dem ordentligt så undrade jag hur jag ens kunde tänka tanken..  



(Det var dem här jag trodde jag såg)



P.s Pga. ovan nämda händelse och en del andra har jag beslutat för att vila lite idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0