The Villa

Hej nu har jag precis kommit hem från yttligare en natt på nattklubben. Men jag ska inte klaga, det är ett roligt jobb. Man träffar mycket folk och idag var det riktigt bra musik. Det händer mycket med andra ord. Väldigt mycket.
Det var nämligen så att idag exploderade våran pulverbrandsläckare som stod i garderoben. Jag var för tillfället ensam och hörde ett poff och kollade in bland jackorna och såg en enda stor vit dimma täcka hela rummet.
Fattade inte vad det var förren det hade lagt sig och man kunde urskilja brandsläckaren. Det blev till att sanera hela rummet och de jackor som redan hängts in (det hände som tur var precis i början av kvällen).
Kanske inte det man brukar göra en fredagkväll, kanske inte det man brukar göra nån annan veckodag heller, eller kanske inte nått man brukar behöva göra för huvudtaget?
Ah lite spänning blev det och nu i efterhand är det ganska komiskt.
Nu ska jag sova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0