FLow?

Har haft en skön Ida-dag idag :) Varit ledig och bara haft det bra, det har snöat och alla är väl trötta på snön nu förutom jag.. Jag tycker det är supermysigt med snö :) 

Jag var på friskis jubileums pass på Conventum Arena, ni som inte var där missade årets träningshändelse! Vi slog någon typ av världsrekord tror jag :) Skönt att komma iväg, har inte riktigt kommit igång efter  att jag var sjuk, men nu är vi på G igen! 

Annars då? JO jag har fått ett erbjudande idag. JAg tror till och med att det kan vara ett ganska bra erbjudande.. Men jag ska höra mig för och konsultera saken med lite olika personer innan jag fattar någon typ av beslut i det hela.  För ni vet ju vad jag sagt tidigare, i varje val man gör så väljer man bort någonting annat.. Men av någon anledning så verkar det som att det alltid dyker upp rätt saker när jag behöver det som mest! Är det de man kallar flow? 


 

Kommentarer
Postat av: aino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är så sant som det är sagt för vet du, ida? På lördag kommer jag till örebro och hälsar på dig o lisen o alla. =) visste väl att du behövcde mig nu hehhe

emma: du har väl inga andra planer? reunion!!!!!

ida: får man bjuda in sig på sovplats hos dig i nya lyan?

2009-03-02 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0