Bigkontanter

Idag har jag o några jobbarkompisar varit o handlat superbilligt på en jätte jätte stor affär som vi tykte verkade lite mysko för det var inget folk där. Och när det väl kom en kund hade de inte en korg i handen som vi, utan köpte lastpallar av varje vara.

Men det tänkte inte vi på då utan lite senare, när vi stod i kassan och man skulle visa sitt kundkort eller organisationsnummer. Vi hade kommit till ett grossistlager. Yes.
- Öhm.. hehe vi är (dumma) svenskar!
Okej sa kassörskan och slog in ett nödkundnummer så fick vi handla iallfall. Men aldrig komma tillbaka. Hahaha Hade jag vetat det hade jag köpt på mig mer colgate tandkräm alltså. Mer än halva priset!!!

Godnatt gott folk


Kommentarer
Postat av: lovis

bra jobbat Aina!

jag är stolt över dig!

2009-03-13 @ 17:39:34
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0