Adressändring.se kommer snart tro att jag är fyllerist

För ett tag sedan adressändrade jag igen, ca tre veckor efter att jag hade gjort det till tegnérgatan. Då skickade dem ut ett brev och frågade om allt verkligen var som det skulle, hade jag verkligen adressändrat igen? Idag skrev jag i de förtryckta flyttkorten som de skickar ut, bara för att jag älskar att skicka vykort. (Fråga någon av J eller R så kommer ni förstå). Och man kan väl milt säga att de eventuellt kommer att skicka ut ett till brev och fråga om allt står rätt till. Eller Är det okej att skriva "Mamma, Pappa, Hunden Wetterström"?? 




Vad tror ni?  








P.s Jag vet att ingen annan tyckte det här var roligt, men vafan, vad ska jag göra tycker ni när Emma och AIna inte har bloggat på hela dagen!! D.s


P.s.2 Jag har haft en superunderbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0