Kändisspotting på tåget


Nu sitter jag på tåget mot Katrineholm. Ska byta där för att sedan åka till Linköping där mina päron catchar upp mig med bilen och så bär det av på smålands smala landsvägar ända bort till Farmor!
Blir en lugn helg med god mat och umgås med släkten denna midsommar. Ska blir himla skönt.
I vart fall så kunde jag kändisspotta en kändis på perrongen i Göteborg (till och med så åker celibriteten med mitt tåg)
Jag såg Emily i Saltön. Minns ni? Jag har båda säsongerna hemma så jag minns.
Anki Larsson är hennes riktiga namn och hon ser ut sådär.

Nu ska jag strax byta tåg.
Hade så bra
AINA





Kommentarer
Postat av: Ida

Är det inte hon som va mamma till Eva i Eva och Adam?

2009-06-19 @ 00:07:58
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0