It's rainin' more than ever!

Idag har det regnat något alldeles förskräckligt i Örebro. En gång när jag var riktigt liten (kanske runt 3-4 år) så kommer jag ihåg att det regnade jättemycket en hel dag. Då trodde jag och min stora syster att det skulle bli översvämning. Då förberedde vi oss. Vi vände upp och ner på ett bord, detta skulle fungera som flotte. Sen packade vi väskor med kläder och annat nödvändigt. Det blev ingen översvämning som tur var. Men jag vet att vi tittade ut många gånger genom fönstret den dagen och undrade när vattnet skulle stiga.. :) Jag är övertygad om att vi skulle ha klarat oss om det hade varit så att det blivit översvämning :)


Bjuder på en skön låt för att höja partystämningen på kvällskvisten :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0