Morden i...

Nu var jag sådär dålig igen men jag tycker faktiskt att det är lite för fint väder för att blogga.
Okej midsommar kanske inte var helt soligt, eller jo på förmiddagen/lunchen var det sjukt soligt och varmt men sen efter framåt kvällningen när vi grillat och satt oss för att äta kom det obligatoriska midsommarregnet och det höll i sig kvällen ut.
Det blev alltså inget kubb. Men vi led inte nämnvärt för det. Midsommar var grejt..

Och Aina och Ida mina vänner, nästa gång vi träffas ska jag berätta om killen som försökte sno min kompis cykel och ryssen som stal ett par högtalare på BRL och kom tillbaka en vecka senare med en flaska Vodka för att be om förlåtelse.
Det är riktigt partyhistorier det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0