Passar på att göra lite smygreklam

Ringde nyss till ICA Maxi för att frågade om de hade sytråd. Kan ha varit det trevligaste bemötandet på länge. Jag var välkommen dit. Kanske har jag något att lära där? Brukar bli sjukt trött när folk ringer till oss och frågar "Hej, har ni postlådor? Vad kostar dem? Vilken färg?" Då vill man liksom skrika, "Hallå du har ringt till Bauhaus, vi har 50 000 olika jävla postlådor i regnbågens alla färger från 100:- till 10 000:- "

Fast det har jag aldrig gjort, kommer aldrig göra. Jag tror nog att jag är ganska trevlig i telefonen jag med. Oftast, om det inte är något "block-CP" som min kära kollega brukar säga. 



Nej nu ska jag cykla till ICA och se om de blir någon sytråd. 


Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0