lite tankar

Jag måste bara säga att gamla klassiker är så sjuukt överskattat.
Seriöst. I detta land spelar de gamla klassiekr hela tiden på radion. Det innebär att du på en vanlig arbetsdag hör Country Road och Sweet Home Alabama typ 45 ggr. 
Och det är inte bara det att den musiken är en smula uttjatad just nu UTAN DEN HAR VART DET I TYP TVÅ DECENNIUM!
Så jag ber världen att snälla sluta spela Guns'n'Roses och Gyllene Tider.

Vet inte men det kanske bara är jag som stör mig så.
Kanske tycker alla andra att den där musiken är bra, kanske är det därför de är gamla klassiker och kanske är det därför de spelas så ofta. Eller jag vet inte.


Äh
Hade snyggve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0