helgen som var i ord och en bild

Hej nu ska jag ge er en bild som kanske inte är den vackraste men ändå en ganska fin sammanfattande bild från lördags natten.
Jag är väldigt rund under fötternaoch befinner mig i ett galet tält med norrmän.
Ja trot eller ej men jag slapp dem ikke ens när jag åkte till sverige. Haha

Helgen började med Lysekil och Veronica Maggio med 2/5 av Familjen Ekström. Mycket trevligt men tyvärr inga bildbevis.
Lördagen fortsattes i samma festanda i Grebbestad med Familjen Smith som värdar. Mycket vin och trevliga människor och galenskap och jag vet inte vad. Himla trevligt var det i allafall. Bör göras om varje år. Som förr i tiden.

Nu ska jag hem o sova.
Har blivit lite för mycket övertid det senaste tror jag.
Hade snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0