Än en gång..

..så har jag varit frånvarande för länge.
Men nu har jag iallafall internet igen.
Dock har jag fortfarande inte fixat TV-abonnemang än.
Alla undrar varför, även jag.

Hmh, det är väl sånthär man har karlar till? Fixa med sånt där tekniskt och sätta sig in i djungeln av utbud inom
bredband/tv/telefoni. Jag orkar nämligen inte...Just nu känns det nästan enklare att ta tag i att skaffa sig en karl. Hmh, min granne brukar ge akustiska konserter från balkongen ovanför. Undrar om man ska kika upp en sväng.
Jag är nämligen svag för pojkar med gitarrer.

Esch. Det blev mest svammel, jag tror inte ens att jag ska läsa igenom vad jag skrivit.
Nu trycker jag på [publicera]

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0