depp o pepp

Ja självklart kan jag hjälpa dig Ida med nya serier. Om du gillar långa serier som aldrig tar slut så är nog Rederiet en himla bra såpa för dig. Det finns 20 säsonger!!!
Annars kan man ju alltid fördriva tiden med Scrubs.


Jag måste erkänna för er alla att jag också ska lämna en era. Eller snarare gå in i en ny.
Har ju bott i Oslo i drygt 3 månader och samma dag som jag åkte hem till Trollhättan på jullov så sa jag också hejdå till mina två bästa vänner där uppe. Hejdå för alltid.
Så nu när det går att räkna timmarna jag har kvar i Sverige innan återresan på fingrarna börjar jag bli en smula rädd. Rädd för hur mitt liv kommer vara i en stad jag trodde jag kännde men som nu kanske är helt annorlunda.
Jag vet att det inte är någon idé att önska att allting kunde vara som de var förr men att starta om sitt liv i en stad man redan varit i så länge blir liksom fel. Äh..


Så Ida, jag tror att det inte bara du som kommer gräva ner sig i serier denna våren.


Okej, till något glatt:
IDAG KÖPTE JAG EN NY IPOD!
Jihoo nu ska jag fanimej lyssna på jävligt bra musik hela dagarna på jobbet utan att behöva gå runt med mobilen i bh:n! haha

Det blev en sådan här:


SNYGG VAH? (det var rea)
Och nej, jag gillar inte Nelly Furtado...

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0