Ut med det gamla, in med det nya!

Igår hade jag en rens-dag här hemma. Ni vet när man rensar garderoben, alla lådor man kan hitta, klädkammaren osv.. Det är så himla befriande!! Vet inte varför man samlar på sig så mycket skräp! Men det blev en hel del! Så idag sa jag åka till återvinningscentralen för att slänga det hela! Ska bara försöka skaka liv i han som ska bära först! haha

I eftermiddag tänkte jag ta en tripp till Marieberg för att inhandla lite nya saker :) Behöver en liten skara saker för den nya lägenheten! Ska bli nice :) 

Visst är det roligt när man rensar ur och hittar massa gamla saker som man har en jäkla massa minnen till!! Blev en hel del nostalgiska återblickar igår :) Ska nu slutligen slänga min extremt gröna ÖIF overall, haha snacka om retro den är! Den har legat längst in i garderoben i en evighet, men man har inte hjärta att slänga den för man har haft så mycket tillsammans med den!! Men nu blev det tillslut dags alltså.. 












 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0