Träning?

Jag tränar rätt mycket. Innebandy och sånt tjaffs.
Hur som helst så läste jag en artikel om träning i Metro och att det är bluff att man skulle må bättre av att träna, utan man mår sämre.
Jag har inget att säga om det förutom att jag tror att det är tvärtom, men jag vet ju inte hur jag skulle må om jag inte tränade...
Skitsamma, jag ville ändå komma till den insändare någon skickat in.
Personen har humor...

Töntigt.
Det är bara töntar och
småflickor som tränar,
jag är naturligt muskelfri
på 200 kg respekt.

                  Skål tamejfan

Kommentarer
Postat av: aina

hahahahhahaha lite i stil med kontakt annonsen som gick såhær:



Jag tænder på långa

jag tænder på korta

tænder på mæn, tænder på kvinnor

tænder piskor, tænder på kuddar

jag tænder på dig

- Pyroman 2000

2009-01-16 @ 13:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0