Let's blogg

Jag vill upplysa er alla om att jag inte kommer att ha någon dator under den första tiden, så jag vet inte hur ofta jag kommer att uppdatera.. Men jag ska försöka att göra det så ofta som möjligt. Jag kommer ju att gå rätt ofta till Tegnérgatan och hämta post och umgås med R och så, så då får jag väl passa på att blogga lite.. 

Nu vidare till någonting som jag blir lite fundersam över. Vi här på stadstrion har ju ett litet objekt i medievärlden som vi alla kanske inte riktigt uppskattar jämt. Nu har det visat sig att detta objekt ska få ta ytterligare lite plats i media-Sverige. Självklart pratar jag om Blondinbellas medverkan i Let´s Dance. Jag säger bara så här, vad finns det för kändisar kvar i Sverige? Finns det inte några "riktiga" kändisar kvar? Är alla bara kända för sin blogg eller sitt jobb som TV-hallåa?? Alla andra verkar redan antingen:

A. Varit med i tidigare säsonger av Let´s Dance.

eller

B. Tackat nej till att vara med i Let´s Dance.

Så nu var det bara B-bella kvar.. Hur ska den stackaren hinna med både bloggen och skolan och dansen nu kan man ju undra??



Kommentarer
Postat av: Anna

Det är väl bra att de ställer upp. Inget negativt med det. Ställ upp själv vet jag utan att kritisera andra hela tiden.

Eller räcker du inte till för det. ?

2009-01-11 @ 05:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0