Sjukan

Jag och Maccan har legat i sängen hela dagen. Och jag tror att vi förblir här över helgen.. :( Inte roligt att vara sjuk. Ska försöka gå de 50 m till Ica oskarstorget och köpa nått gott, det är ju trots allt fredag idag. Fast förut trodde jag att det var måndag. Vad ska alla ni andra göra? Något av följande alternativ antar jag:

1. Kolla på let's dance och äta godis
2. Gå ut och dansa järnet, tror att Petter är på Klaras idag (eller möjligtvis imorgon)
2. Kolla på skräckfilm och hålla hand (är ju trots allt fredagen den 13.)


Har ni observerat att mitt förra inlägg postades exakt 13 sekunder över kl. 13. är det inte lite äckligt? Jag blev lite skraj när jag såg det..

nej nått gott var det. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0