Niclas Wahlgren har fått en Guld-Bagge!

Jag tänkte på det här med Laila Bagge.
Har kvinnan blivit beroende av att hamna på Expressen och Aftonbladets löp?
Det kanske är nåt slags hybris...
Jag menar, var det nån på allvar som faktiskt visste vem hon var innan Idol?
Inte jag iallfall (okej, jag kan vara rätt borta när det gäller kändisar)

Hur som helst.
Det börjar med att hon visar stjärten. Inte bara flashar ena skinkan lite oskyldigt utan hon svassar runt med hela rumpan bar.
Hon hamnar sedan på massa löp och uppståndelsen om denna blottning hinner inte ens lägga sig innan nästa scoop kommer:
Hon kändishånglar med ingen mindre än medtävlande Niclas Wahlgren. De säger sig ha funnit varandra.
Grattis på det, men jaha, nya rubriker är ett faktum...

I gårdagens program spårar det hela totalt ur. Programledarna tjatar om romansen och Laila tvingas att återigen visa rumpan. Nu dock med trosor på.
Och vad händer?

Nya rubriker....

 


Kommentarer
Postat av: aina

ojoj vilken >kändisfest< det hade blivit om han hade fått en ritkig guldbagge för sin insats i G! hahaha

eller han kanske borde få en silverfisk.. hahaha

humorn är hög såhärårs, eller jag menar så här sent

2009-03-01 @ 04:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0