ikväll dårå

Äntligen hemkommen från dagens sista arbetspass.
Det var iofs en ovanligt lugn kväll på nattklubben där jag och min roomie jobbar i garderoben men man blir sliten av arbets tiderna så att säga.

Tänkte berätta lite om detta extra jobb vi har och idag blir det om hur det ser ut.
Hela, och då menar jag hela, ingången, garderoben (inuti och utanpå) hallen och trappan, golv som tak är målad i lackröd. Passande en dag som denna då det inte kan bli mer alla hjärtansdag feeling men de andra 364 dagarna på året då?
Ja och det blir ju inte bättre av att de har satt röd/orangefilm på spotlightsen. Hahaha

Nä nu får det nog bli sängen och där lär jag ju stanna tills 05.00 måndag morgon då det är dags för nya tag.

Hade


Kommentarer
Postat av: kit

det är fruktansvärt irreterande, men samtidigt ganska roligt att använda.. haha!



vad håller dig sysselsatt i lilla oslo då?

2009-02-15 @ 17:54:32
URL: http://kittle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0