G

Äntligen, Emma, har jag kollat på G - som i gemenskap. Och den är ju smått genetalisk!
Tror nästan att Magnus Uggla håller på att erövra mitt hjärta. Låter konstigt kanske men ni som känner mig vet att jag kan bli "kär" i de mest konstigaste människor.
Dock kan jag inte tänka mig att ligga med Uggla, som jag däremot kan tänka mig att göra med Björn Skifs eller Loa Falkman. Eller jo.
Iallfall så tycker jag att Reeperbahn, mitt gamla favvo band, gör en strålande insats som neo-nazi-synt-bandet Nürnberg 47. Speciallt låten Hundarna Brinner som sedan gjorts parodi på av Varan Tv.
Kolla in den här videon.




Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh...I love that movie! Hundarna brinner är TUNG! haha. Totally classic!

2009-02-16 @ 22:38:56
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0