Bevis på att jag är cool 1

Skrev ju lite om min Åre tid igår, vi var där och praktiserade (slet som djur under 3 veckor) i gymnasiet. Jätterolig, träffade massa roligt folk osv. Och av någon anledning så hittade jag årets kock sidan, vem har varit med där och tävlat om inte Anna som jobbade i köket på Buusta!

Anna i köket på Buusta.. 


Vill ni se mer av Anna och de andra finalisterna i Årets kock kan ni ju besöka:
www.aretskock.se

Ska tillägga att vinnaren redan är korad och det blev ju inte Anna, men ändå! Tycker det är rätt tungt att jag har jobbat med henne! Skulle nästan kunna säga att detta är en form av  kändisspotting.. Fast ändå inte. I alla fall ett bevis på att jag är cool, återkommer med fler bevis.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0