Västkusten är bästkusten

Jag var i Göteborg i helgen. Kändes lite konstigt att vara tillbaka, har ju inte varit där sen jag lämnade stan för nästan exakt ett år sedan.
Det blev däremot ett kärt återseende och jag välkomnades med öppna armar av en gråtanade stad.
Det hällregnade nämligen. Typiskt!

Anledningen till resan till bästkusten var att vi skulle på team building-läger med innebandylaget.
Kumlakommun äger en gård, Kumlagården, som ligger i Åsa, fyra kilometer söder om Göteborg. Där hade vi diverste roligheter under helgen. Blandannat nakenbad på fredagsnatten som avbröts av polisen som kom och lös på oss med ficklampor. Haha!
Lördagseftermiddagen samt lördagskvällen spenderades således på Liseberg. Åh, vad jag gillar Liseberg, trots regn. (Fast det upphörde på kvällen)

Jag passade även på att traska upp på stan i regnet för att ta en titt på årets Kulturkalas. Eller ja, det var faktiskt mest Charlie Caper som lockade.
Trots att jag såg hans show ett tiotal gånger förra sommaren tröttnar jag aldrig. Denna show fick även en ny dimension när Charlie tog upp mig på scen och utsatte mig för lite trick. Kul!


15 minutes of fame
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0