sammanfattningsvis

Sitter på bussen tillbaks till Oslo.
Är nästan lite nervös över hur mitt nu nya liv ska börja.
Imorgon ska jag på introdution och sedan får vi se om det blir nått jobb!
Snart ett år i Norgelandet och det känns nu som om jag inte åker hem, utan att jag åker bort. Men det löser sig säkert. LIvet har ju en tendens att alltid lösa sig.

I vart fall så tänkte jag visa en fin bild från Emmaboda. Eller ja fin och fin. Men det är en bild på mig i kalasbyxorna och en som heter Kalle som vi delade camp med.
Det var nämligen så att vi hittade de bästa människorna på hela festivalen att dela camp med. 5 killar och en tjej som just nu pluggar i Norrköping. De hade massa pressänningar och en skit stor bilstereo låda, jätte bra musik smak OCH EN HAMOCK!! (Kommer bilder på den sen)

Nu blir det koncentration på vägen. Det är ju trots allt en norrman som kör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0