Sometimes they remind me about the past..

Va ute och gick en sväng på stan nu ikväll. Sjuk sommarkänsla med uteserveringar och musik som spelades på frimurarholmen. Hyrde en film och gick hemåt. Stöter på en gammal bekant till mig och R och vi pratar lite. Sen påpekar han att vi väl bor åt andra hållet? Nej, jag har ju flyttat...  
Det känns helt sjukt att inte alla vet. Det känns som att det har varit slut hur länge som helst. Man får en sådan otrolig distans till saker och ting fort.. Många tyckte vi var så självklara ihop, och det tyckte jag med. Och egentligen har jag fått samma reaktion från alla när de fått veta, men det kändes inte som att det var någon nyhet nu. Va inte beredd på chocken, allt kom så nära inpå igen. Man tror ju att man har gått vidare, men trots det så kommer det över mig ibland. Som ikväll, var inte beredd på att behöva förklara allt.. Men det ska ni veta gott folk, det blir aldrig som man har tänkt sig, och ingenting varar för evigt.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0