NY

Då var man mitt uppe i allt sista minuten fixande.
Mycket kan jag bocka av redan på min "att-göra-idag-lista" för jag gick upp tidigt i morse och började uträtta saker.
Har tillochmed hunnit förbi vinmonopolet och inhandlat ett par fina flarror vitt så att det verkligen finns akohol i huset tills vi kommer tillbaks från resan och den 17 maj intar Norge! 
Jag tänker då på allt, ibland.
De jag har kvar på listan att göra är att: boka biljett till flygbussen imorgonbitti och att gå över med vårt akvarium och våra kära fiskar till arbetskamraten Pär som bor ett par kvarter bort.
Sedan är jag redo att bli frälst av dig, New York, New York!






Kommentarer
Postat av: karin

men hey! när ska du åka nu igen?

2009-04-08 @ 19:44:10
URL: http://heycome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0