Det är bara en som kör och det är jag

Jag gillar som bekant Anders och Måns.
Och nu när jag inte umgås med människor som kan alla skämt som jag, sätter jag mig framför youtube och kollar igenom klippen.
Eller ja, kollar igenom vet jag inte. Jag söker på Anders och Måns och så kollar jag på de små bilderna som kommer upp från klippen. Så sitter jag och räknar ut vilken sketch det är och drar det för mig själv i huvet. Mycke rolig är denna sysselsättning.
Men eftersom ni kanske inte fattar denna bilden och kan sjunga sången så får ni ett klipp på sketchen. MEN slutet får ni hitta själva.

 

Hejs på er

Kommentarer
Postat av: Julia

Är ni tre som skriver på bloggen? är det inte jobbigt?



Vad sägs om att kanske nominera en av dina bloggar du älskar just nu till månadens blogg? (det går att nominera sin egna)

2008-09-21 @ 14:23:18
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: annasara

Anders kom ju som jag skrev i sms:et in på musikbörsen.....men med sin lilla dotter. Han har rakat av sig håret.

men han var mysig.

2008-09-28 @ 00:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0