såhär är det

Igår klockan 21.07 klev jag av tåget med 20 kg packning och andades norsk luft för första gången på 16 år.
Kändes som jag hamnat i ett fornet sovjet där alla har päls mössa och andas vattenånga.
Men så ser jag min framtida rumskompis komma nerför rulltrappan och ett lugn sprider sig.
Vi går konkandes på mina blåa stadium väskor genom den stora centralen ut på ett torg, sick sackar mellan nerdrogade 80-talister som övervakas av två skjortbeklädda securitas vakter med massa sladdar i öronen vidare till en trick och hoppar på och hoppar av och är framme.
Högst upp, ingen hiss, balkong, högt i tak och största badrummet ever.

Nu har alla som bor här i denna 4:an gått till jobbet och jag är ensam hemma.


Nu ska jag laga pastasås och pasta. Yihaa
aina_12700706_13133894

Kommentarer
Postat av: lisa

åh.,. ja ser mitt gamla vardagsrum.. o spegeln, o blomman o.. åh!! hoppas du kommer trivas! kommer o hejjar på dig vetty gums! puss

2008-09-18 @ 16:59:19
Postat av: Toris

Håppas du har de bra!



Förövrigt så är menyn elle vad man ska säj :] skit snygg

med postistlappar och allt xD <3

2008-09-18 @ 19:20:20
URL: http://ouroutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0