TheVoice

Nu under lunchen bläddrade jag igenom Metro samtidigt som jag avnjöt en fantastisk måltid bestående av fiskpinnar och mos.
Hur som helst. Fastnade för en notis om att kungen är död...trailer-röst kungen Don LaFontaine har gått ur tiden. han har gjort rösten till över 5.000 filmtrailers!
Kan inte sluta tänka på hur det skulle kunna vara att ha ett sånt jobb. Tror att det skulle vara mitt drömjobb, man är liksom en anonym filmstjärna på nåt vis. Och så lär man få se nya filmer före alla andra.
Det känns sorgligt att LaFontaine inte finns bland oss längre.

"When you die, the voice you hear in heaven is not Don's. It's God, trying to sound like Don. I wish he'd quit his day job..." Ashton Smith 

För att lätta upp stämningen bjuder jag på Pablo Franciso's imitation av Don.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0