Grannfejden special: Örebro

Grannsämjan är på topp här på Tegnérgatan. I bästa David Batra stil publicerar jag nu en lapp från tvättstugan.




För er som inte ser vad det står kommer det här, mina kommentarer inom parentes:

Vi är så trötta på att aldrig kunna hämta torr tvätt. Vi vill ha torkskåp: (tror detta var tänkt från början som någon sorts namn insamling, istället blev det ett klotterplank).

En timmes extra tvättid skulle vara bättre! 

Jag vet vart kontoret är! Det verkar inte ni veta? Säg till där. Förstavåningen i denna trapp! Kram

Vi är trötta på folk som bokar tider med pappersbitar. Pappersbit=ej giltligt!!! 

Skaffa dig ett eget liv jävla gnällspik! (pil till ovanstående kommentar)

Vem är inte trött, ta reda på skiteb efter er, Städa!!

Du som tog, av misstag hoppas jag, min blå IKEA-kasse får gärna lämna tillbaka den!!!

Hoppas ni alla får en trevlig dag!

Don't worry, be happy! (skönt avslut på en klagomur:)






Vad kan man säga? Närkingar ÄR gnälliga??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0