22.38

Idag vet jag inte vad jag har gjort med dagen. Och nu är den slut.. 

Jobbat
Sovit
Pormenerat

Slut

Kul dag liksom, eller inte.. haha
Men nu är den slut, och imorgon kommer R hem, jippie! 
Fast han är sjuk, så jag vet inte om det blir så kul. Men någon gång i helgen ska vi äta en super-kebab-pizza. Var ute och gick med en vän nyss och hon pratade så gott om den att jag blev sugen. 

Japp så får det blir..


Ful fart mot helgen och super-kebab-pizzan :)




p.s. hörde idag att  vi i Närke är dem fetaste i Sverige, statistiskt sett, kul tyckte jag. Undrar om man bidrar till den statistiken? Eller hur fan vet dem det egentligen?? 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, du är för kul! Jag undrar också hur de kan se att vi är bland de fetaste, har sett fetare i många andra landskap än i mitt älskade Närke;) de må jag säga...Hahaha!



och Du, tror inte du är inräknad, som tur är:D

kramkram!

2008-09-16 @ 23:43:13
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0