Sthlm Boogie

Sjælvklart ær jag så dum att jag får lust att kolla på film klockan halv tio på kvællen nær man ska upp klockan 5 næsta morgon.. åh. Nu ær jag skit trøtt och går omkring och sprider massa fruktansvært dåliga ordvitsar. Stackars mina jobbarkompisar. Men nær jag tænker efter så tycker jag nog att det var vært det. Før filmen jag såg igår var så himla bra. Jag skrattade høgt så jag fick pausa før att skratta klart flera gånger. Jag kanske ær efter med att se denna filmen från 2005 men Stockholm Boogie ær ju fan ett mæsterværk!


Roligaste scenen ær nær sødertønten sæger du vet vart du hittar mig. Så jævla klockrent!! Hahahahaha

 


Æh  Back to work!
aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0