Boston Tea Party

Vi brukar ju gilla att snacka humor här på bloggen. Lately har jag självömkat rätt mycket om att jag är sjuk men nu när jag börjar friskna till tänkte jag komma tillbaka till humorn.
Nämligen:

Filip och Fredrik
Boston Tea Party, säsong 2

Första programmet ska handla uppväxt och frågan om det går att känna igen sina gamla klasskompisar på deras könsorgan.
Det är genialt och det är humor.
Jag funderar själv över liknande frågor (då inte just detta med könsorgan) och har för mig att man i säsong 1 just tog upp en sån fråga som jag länge gått och grubblat över; Hur mycket kan man äta av sin egen kropp innan man dör?
Så det är inte bara underhållning utan även allmänbildande och man får svar på sina grubblerier. Jag ska nog se kvällens säsongspremiär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0