Ingenting är heligt..

Hette Magnus Betnérs show. Men en sak har jag lärt mig på mitt jobb där de flesta är över 55.

Kafferasterna är bannemig heliga!

Om någon får telefon under rasten så blir oftast svaret: "säg att jag är upptagen, be att jag får återkomma".

På fredagar äter vi alltid räksmörgåsar beställda från Sveas bageri på halv tio-rasten.
Varje fredag är det samma visa: smörgåsarna är gårdagens och vi sitter där med torrt bröd och klagar.

Så till idag bojkottade vi räksmörgåsar och landgångar. Istället slog jag till och gjorde en smörgåstårta.
Är man yngst måste man ta tillfället i akt och visa framfötterna.

Behöver jag säga att det blev succé?

Och kafferasterna är heliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0