Kändisspotting i Sthlm

Okej detta hör till kategorin: Kändis jag inte är helt 100 på att det var men det är mycket möjligt att det var en kändis.

Erik Johansson

 
Jag tror vi alla känner igen honom som Tobbe, (Evas brorsa) i Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko.
Nyligen var han aktuell i den otroligt bra dramaserien Sthlm som visades i svt.

Händelse:
Vi står i vår nya lokal och plastar in golvet med skyddsplast, spacklar osv.  Utan för skyltfönstret går en kille förbi som kollar in intresserat vad vi pysslar med egentligen och jag känner det där oh-my-god-den-där-känner-jag-igen-och-honom-gillar-jag-känslan i magen. Jag vadar/springer genom alla spackelspadar, färgburkar, köksknivar(!) och skruvar fram till dörren och kastar mig ut för att få en sista skymt av denna karl. Han går precis runt hörnet och jag kan fastställa att detta kan ha varit Erik Johansson.None

Tjahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0