nedräkningen kan börja

Som ni kanske vet så älskar jag svenska filmer/tv produktioner. Helst 10 år och äldre ska de vara också för att få den där äkta feelingen.
Min film samling börjar bli ordentligt insnöad på dessa modersmålspratande pärlor.Men för att få "Svenska Film Klassiker"-namnet rättvist behövs fler tyngre rullar. Ett problem är ofta att gamla filmer inte finns på dvd men detta börjar ordna sig. Man ser varje månad nya klassiker somsläpps om man har ögonen öppna.
Måste därför tipsa om junis stora dvd-släpp!
Den 25 Juni 2008 kommer ÄNTLIGEN En Fyra för Tre! Vad jag har väntat.

I samma släpp kommer också en annan serie som inte tidigare funnits på dvd; Sally.

Du kan förboka eller köpa när tiden är inne HÄR.
Åh jag längtar!

Tackar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0