mycke kändisspotting

Tog en sen lunch med Elsa nyss. Vi åt var sin sallad på String.
Där satt Fares Fares. Tydligen hänger brorsona här i krokarna.



Sedan väl tillbaka på kontoret för att redigera lite bilder til vår nya hemsida kommer halva The Ark och knackar på.
(Inte Ola Salo och inte Martin Axén, men de andra)

För ca 4 minuter sedan gick Hoa Hoa Dahlgren förbi iklädd alkiskläder och en sliten liten hund efter sig.
(Så om du är i närheten och vill råkas med denna man så är det bara ett ge sig ut och spana)
För övrigt har Hoa Hoa vunnit På Spåret 1987.


Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Madde

Ajj satan, jag får passa mig då med andra ord hehe..



Du verkar leva loppan där borta Aina! Träffde Jennie idag, hon skulle ringa dig ang våran laga-mat-kväll om du råkade vara hemma då.



Nesh jag ger aldrig upp vet du väl.

2008-06-30 @ 22:13:12
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0