Liseberg, släng dig i väggen...

Jag har inte varit på Liseberg trots att jag nu varit i Göteborg i 5 dagar.
Däremot misstänker jag att det kommer bli ett besök senare i sommar.
Jag gillar karuseller. Om jag ska vara ärlig så är jag ofta lite smårädd, men jag ser det som en utmaning att övervinna sina rädslor och adrenalinkicken man får är en oerhört härlig känsla.

Fast det finns gränser för vad jag skulle utesätta mig för.
Jag säger bara en sak: Liseberg, släng dig i väggen...


            
Ser ut som ett         Men tar vi en       Så ser vi ett nöjesfält       Hyffsad utsikt från
helt vanligt torn.     närmare titt...      på toppen!                       detta "uppskutet"



                     
Och självklart finns det         Hmm, denna karusell           Om man inte är
en berg-&dalbana också.        verkar rätt harmlös...          höjdrädd vill säga!

   
Man bör nog palla                Kittlar det i magen?
höga höjder här också.










Kommentarer
Postat av: Krilly

Hihi THANKS! du är väl för rolig. I love reading you´r blogg! heey får kan komma å bart bart med Pillan i sommar el har du fullt upP? Kiss kiss (inte sånt på toaletten;0)) kram

2008-06-05 @ 21:55:39
Postat av: Krilla

Najs Pixbo huh? haha då blir du elitserietränad till premiären! =0)

Najs kirra friends så kommer vi haha ;0) jag och mary iaf! Oh mary har ju lite vänner så annars kan du la slå följe? är allt bra där booorta? Me miss you yes i do!

2008-06-06 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0