kändisspotting i sthlm

Detta hör till kategorin " Kändisar jag INTE sett" tror jag iallafall.

Har tagit lite ledigt från jobbet för att ha gott om din att konsumera upp min skatteåtebäring som inkommit på mitt konto för några minuter sedan.
Inne på ringen går jag och har planer på både balkongmöbler och nytt köksbord då jag ser en man/gubbe gå ca 10 meter framför mig. Med bestämda steg kom han alltnärmare och jag blev räddare och räddare. Jag fick en omedelbar känsla om att han ar hemsk, otäck, elak och läskig. Inte förren en kvart senare kom jag på vem han var (eller vem det inte var, utan vem han var lik)

Ture Björkman i Skrotnisse
Den elaka och misslyckade stadsingenjören som försöker komma åt Bertil Enstörings uppfinnarbok.
Läskigt var det iallafall fasten det inte var han på riktigt!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0