Humor när den är som bäst (?)

Jag börjar finna mig tillrätta på jobbet. Jag börjar bli varm i kläderna så att säga.
Idag fick mina medarbetare uppleva lite av den berömda, kritikerrosade och väl omtalade Emma-humorn.
Följande är en scen ur The Office -Goteborg..

INT. Kontoret. Torsdag förmiddag.


EMMA:
Borde det egentligen inte heta KulturkalasTVÅ i år?

SOLVEIG:
Vadå?

EMMA:
Jo förra året var ju första året, eller hur?

SOLVEIG:
Jaaa...

EMMA:
Ja, och då hette det ju KulturkalasET(T)

ALLA:
Åh...!


Ni fattar va?






Kommentarer
Postat av: aina

smart emma! härligt att höra att du är dig lik! ;)ang. gbg i helgen oså, har jag inte bestämt mig om jag ska hem till sthlm ännu! hör av mig så fort jag vet.

2008-06-13 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0