Folkmassa i Örebro

Okej, det va rätt torrt på kändisfronten här i Örebro idag måste jag säga. Men jag städade några Kinesers rum på hotellet, det var faktiskt lite coolt. Var nästan som att kliva in i en annan värld. Det stod Colgate med kinatecken på tandborstarna tex. (okej jag är inte säker på vad det stod egentligen, kanske inte ens finns Colgate i Kina men iaf). Och sen kan jag avslöja att de ätit nudlar på rummet, de kokar dem på en kokplatta som de har skruvat bort kontakten på.. Haha.

Under kvällen har jag varit på utegympa hos Friskis och Svettis i stadsparken. Riktigt trevligt, förväntade mig att se någon känd person (typ han som vann Robinsson som brukar gå på pass i bland har jag sett). Men icke sade nicke, inte!

Alltså det var massa folk (typ 500 är mycket för att vara i Örebro, jag vet att det är lite mobbat) , men inte ens B-kändisen Antoni Matacz dök upp, Shame on him!


"Hej, Minns ni mig?"



None


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, klockren: hej, minns ni mig?

Ingen minns, förutom vi Örebroare;) haha

2008-06-05 @ 20:03:51
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0