Examen

Som bekant så är vi i Stadstrion, Ida, Aina och Emma, klasskamrater.
Noga räknat så är vi inte fullfjädrade Upplevelsearrangörer.
Om man ska vara väldigt petig och korrekt så är blivande Professionella Upplvelsearrangöer.
Med allt vad det innebär.
Jag för min del känner att jag inte har full koll på vad som händer i mitt liv när utbildningen är fullbordad.
Och detta närmar sig med stormsteg för den 15 augusti tar vi nämligen Examen.
Efter det vet jag inte vad jag ska syssla med. Läskigt kanske endel skulle tycka.
Men att ha sitt liv framför sig som ett oskrivet blad känns väldigt spännande och intressant.
Inom rimliga ramar kan jag göra eller inte göra lite det som faller mig in.

Hur som helst. Examen var det.
Jag har pysslat med att slänga ihop inbjudan som ska gå ut till personerna som sitter i ledningsgruppen för vår utbildning, en grupp bestående av "branschfolk" inom upplevelseindustrin.

      


Silvia tyckte den guldiga, vilken tycker ni?






Kommentarer
Postat av: aina

lila tror jag, fast de var asssssnygga båda två så det kvittar

2008-06-28 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0