Dramatik på Vasagatan

Om jag ska vara ärlig så har jag en sak att bekänna: jag är rädd för spårvagnar.
Eller egentligen, rädd och rädd, jag har väldigt stor respekt och eftersom jag inte är helt van vid detta så tar jag mig en extra titt både en och två gånger innan jag kliver ut i gatan.

Det hela blir ju inte heller bättre av att det formodligen var ett gräl i trafiken som ledde till skottlossningen i centrala Göteborg på midsommardagen.
Två män besköts alltså, varav den ena blev både skjuten och knivhuggen flera gånger, på öppen gata på grund av en trafikincident.

Fattar ni vad detta innebär? Nu ska jag gå runt och vara livrädd för galna bilister också.
Typ:

Jag: väntar vid övergångsstället
Galen bilist: "Åååh måste du gå över vägen, jag har bråttom"
Jag: går över vägen
Galen Bilist: PANG
Emma: dör.

Sinnesjukt!
Och det är nu som man ska fråga sig Var är världen påväg egentligen?





P.S Som ni märker så är jag back in business.
Min dator lever (*dansar galen glädjedans*) och det var endast hårddisken som hade hoppat ur.


Kommentarer
Postat av: aina

vart är världen på väg ngnstans?

- På semester älskling!

2008-06-28 @ 03:04:21
Postat av: Emma

Hahaha

2008-06-28 @ 17:09:59
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0